Advertisement

אסון באיטליה - ‫אסון באיטליה: חמישה ישראלים נהרגו בתאונת רכבל בהרי האלפים ... / לא ידעתי מה קרה, בהתחלה חשבתי שעוד רקטה נפלה בישראל.

אסון באיטליה - ‫אסון באיטליה: חמישה ישראלים נהרגו בתאונת רכבל בהרי האלפים ... / לא ידעתי מה קרה, בהתחלה חשבתי שעוד רקטה נפלה בישראל.. ההרוגים הם עמית בירן וטל פלג־בירן, ובנם בן השנתיים תום, שהתגוררו בשנים האחרונות בפאביה שבצפון איטליה, וברברה ויצחק עמית בירן היה סטודנט לרפואה באיטליה. איטליה היא אחד היעדים המועדפים על הסטודנטים המבקשים ללמוד וטרינריה בחול. חדשות סרוגים > חדשות בעולם > אסון באיטליה: שגריר ישראל באיטליה מספר על האסון הקשה בצפון המדינה, הדאגה לילד שנפצע קשה והליווי של המשפחה. קבוצת תלמידים ממוסד חינוכי שיצאו היום לטייל בנחל צפית שבערבה נקלעו לשיטפון עקב מזג האוויר, מסוקים צבאיים, מתנדבי המשטרה ואנשי יחידת חילוץ ערבה שבמקום חילצו.

התקשרתי לאחי, וכשלא קיבלתי תשובה ממנו ומאשתו. אסון מחריד התרחש היום באתר תיירות באיטליה. Israel's foreign ministry confirmed that israeli citizens were among the dead. לא ידעתי מה קרה, בהתחלה חשבתי שעוד רקטה נפלה בישראל. אסון הרכבל באיטליה דרור אידר.

N12 - אסון באיטליה: "עיר נחצתה לשניים"
N12 - אסון באיטליה: "עיר נחצתה לשניים" from img.mako.co.il
נלחמים על חיי איתן בירן, הניצול היחיד. אסון הרכבל באיטליה דרור אידר. מטעם משרד החוץ הישראלי נמסר, כי מעדכון שיש בידם מהרשויות באיטליה, כרגע מדובר בחמישה הרוגים וילד במצב אנוש שנותח בבית חולים מקומי. גורם המשיכה הראשון לסטודנטים זרים הינה. הממשלה אישרה את מתווה הסיוע לענף התעופה הישראלי. עובדי נמל באיטליה סירבו לטעון מכולות על ספינה ישראלית: Alpine rescue service/handout via reuters.) אסון הרכבל בסטרזה: הבוקר (ב') הותר לפרסום כי עמית בירן (30), טל פלג בירן (27), בנם בן השנתיים תום בירן, והסבא והסבתא הוריה הוא אמר לי שהוא החליט ללכת לטייל עם הילדים ועם סבא וסבתא שהגיעו מהארץ.

בני משפחת בירן, שנהרגו אמש באסון התרסקות כבל הרכבל באתר הנופש בחלק הצפון מערבי של איטליה.

לא ידעתי מה קרה, בהתחלה חשבתי שעוד רקטה נפלה בישראל. הבוקר (ב') הותר לפרסום כי עמית בירן (30), טל פלג בירן (27), בנם בן השנתיים תום בירן, והסבא והסבתא הוריה הוא אמר לי שהוא החליט ללכת לטייל עם הילדים ועם סבא וסבתא שהגיעו מהארץ. כל ההרוגים הישראלים וכן הילד הישראלי הפצוע הם בני משפחה אחת. בני משפחת בירן, שנהרגו אמש באסון התרסקות כבל הרכבל באתר הנופש בחלק הצפון מערבי של איטליה. חדשות סרוגים > חדשות בעולם > אסון באיטליה: אסון הרכבל באיטליה דרור אידר. איטליה היא אחד היעדים המועדפים על הסטודנטים המבקשים ללמוד וטרינריה בחול. גיליתי על הטרגדיה בהודעה מחברים. מקטע מהכביש המהיר בצפון המדינה קרס, ולפחות 35 כלי רכב צנחו מגובה של עשרות מטרים. טקס הענקת מלגות לזכרה של אילנה נאמן (אסון מעלות). התקשרתי לאחי, וכשלא קיבלתי תשובה ממנו ומאשתו. הממשלה אישרה את מתווה הסיוע לענף התעופה הישראלי. אסון הרכבל באיטליה | איה בירן, דודתו של איתן שנלחם על חייו:

Israel's foreign ministry confirmed that israeli citizens were among the dead. חמישה ישראלים נהרגו אתמול (א') באסון הרכבל בצפון איטליה. אסון מחריד התרחש היום באתר תיירות באיטליה. חדשות סרוגים > חדשות בעולם > אסון באיטליה: 6 ישראלים נהרגו בהתרסקות הרכבל.

N12 - אסון באיטליה: "עיר נחצתה לשניים"
N12 - אסון באיטליה: "עיר נחצתה לשניים" from img.mako.co.il
טקס הענקת מלגות לזכרה של אילנה נאמן (אסון מעלות). שר התחבורה אמר כי זה נראה כמו טרגדיה עצומה. אסון הרכבל באיטליה דרור אידר. עובדי נמל באיטליה סירבו לטעון מכולות על ספינה ישראלית: גיליתי על הטרגדיה בהודעה מחברים. גורם המשיכה הראשון לסטודנטים זרים הינה. מקטע מהכביש המהיר בצפון המדינה קרס, ולפחות 35 כלי רכב צנחו מגובה של עשרות מטרים. כלי התקשורת באיטליה דיווחו כי 6 מתוך 14 ההרוגים בהתרסקות הרכבל בצפון המדינה הם אזרחים ישראלים, לצד ישראלי נוסף שנפצע קשה.

לא ידעתי מה קרה, בהתחלה חשבתי שעוד רקטה נפלה בישראל.

מטעם משרד החוץ הישראלי נמסר, כי מעדכון שיש בידם מהרשויות באיטליה, כרגע מדובר בחמישה הרוגים וילד במצב אנוש שנותח בבית חולים מקומי. אסון הרכבל, התרחש כאמור בצפון איטליה, בכפר קטן וציורי בשם סטרסה (stresa) השייך למחוז פיימונטה. חמישה ישראלים נהרגו, חלקם בני משפחה אחת | ישראל היום (неопр.). בני משפחת בירן, שנהרגו אמש באסון התרסקות כבל הרכבל באתר הנופש בחלק הצפון מערבי של איטליה. עובדי נמל באיטליה סירבו לטעון מכולות על ספינה ישראלית: כל ההרוגים הישראלים וכן הילד הישראלי הפצוע הם בני משפחה אחת. נלחמים על חיי איתן בירן, הניצול היחיד. קבוצת תלמידים ממוסד חינוכי שיצאו היום לטייל בנחל צפית שבערבה נקלעו לשיטפון עקב מזג האוויר, מסוקים צבאיים, מתנדבי המשטרה ואנשי יחידת חילוץ ערבה שבמקום חילצו. הממשלה אישרה את מתווה הסיוע לענף התעופה הישראלי. 6 ישראלים נהרגו בהתרסקות הרכבל. Israel's foreign ministry confirmed that israeli citizens were among the dead. אסון שלישי במשפחה תוך חצי שנה: טקס הענקת מלגות לזכרה של אילנה נאמן (אסון מעלות).

חמישה ישראלים נהרגו, חלקם בני משפחה אחת | ישראל היום (неопр.). קבוצת תלמידים ממוסד חינוכי שיצאו היום לטייל בנחל צפית שבערבה נקלעו לשיטפון עקב מזג האוויר, מסוקים צבאיים, מתנדבי המשטרה ואנשי יחידת חילוץ ערבה שבמקום חילצו. Alpine rescue service/handout via reuters.) אסון הרכבל בסטרזה: תאונת דרכים בין שתי משאיות גרמה אמש (שני) לפיצוץ ענק סמוך לשדה התעופה שמחוץ לעיר בולוניה. הבוקר (ב') הותר לפרסום כי עמית בירן (30), טל פלג בירן (27), בנם בן השנתיים תום בירן, והסבא והסבתא הוריה הוא אמר לי שהוא החליט ללכת לטייל עם הילדים ועם סבא וסבתא שהגיעו מהארץ.

סוויס רי - המבטחת המובילה של הגשר שקרס באיטליה - ביטוח ...
סוויס רי - המבטחת המובילה של הגשר שקרס באיטליה - ביטוח ... from inf.org.il
חדשות סרוגים > חדשות בעולם > אסון באיטליה: איטליה היא אחד היעדים המועדפים על הסטודנטים המבקשים ללמוד וטרינריה בחול. Alpine rescue service/handout via reuters.) אסון הרכבל בסטרזה: ההרוגים הם עמית בירן וטל פלג־בירן, ובנם בן השנתיים תום, שהתגוררו בשנים האחרונות בפאביה שבצפון איטליה, וברברה ויצחק עמית בירן היה סטודנט לרפואה באיטליה. טקס הענקת מלגות לזכרה של אילנה נאמן (אסון מעלות). בן נולד לאברך הרב יוסף גרינבוים זל שנספה ב'אסון מירון'. חמישה ישראלים נהרגו אתמול (א') באסון הרכבל בצפון איטליה. עובדי נמל באיטליה סירבו לטעון מכולות על ספינה ישראלית:

בני משפחת בירן, שנהרגו אמש באסון התרסקות כבל הרכבל באתר הנופש בחלק הצפון מערבי של איטליה.

אסון הרכבל באיטליה דרור אידר. קבוצת תלמידים ממוסד חינוכי שיצאו היום לטייל בנחל צפית שבערבה נקלעו לשיטפון עקב מזג האוויר, מסוקים צבאיים, מתנדבי המשטרה ואנשי יחידת חילוץ ערבה שבמקום חילצו. אסון הרכבל, התרחש כאמור בצפון איטליה, בכפר קטן וציורי בשם סטרסה (stresa) השייך למחוז פיימונטה. בנוסף, נהרגו ברברה ויצחק כהן מתל אביב, הסבא והסבתא של טל, אשר הגיעו למילאנו. שר התחבורה אמר כי זה נראה כמו טרגדיה עצומה. ההרוגים הם עמית בירן וטל פלג־בירן, ובנם בן השנתיים תום, שהתגוררו בשנים האחרונות בפאביה שבצפון איטליה, וברברה ויצחק עמית בירן היה סטודנט לרפואה באיטליה. תאונת דרכים בין שתי משאיות גרמה אמש (שני) לפיצוץ ענק סמוך לשדה התעופה שמחוץ לעיר בולוניה. אסון מחריד התרחש היום באתר תיירות באיטליה. כלי התקשורת באיטליה דיווחו כי 6 מתוך 14 ההרוגים בהתרסקות הרכבל בצפון המדינה הם אזרחים ישראלים, לצד ישראלי נוסף שנפצע קשה. לפי אחד הרופאים איתן אינו סובל מנזק מוחי וחוט השדרה לא נפגע. חדשות סרוגים > חדשות בעולם > אסון באיטליה: אסון הרכבל באיטליה | דיווח בעיתון מקומי: אסון שלישי במשפחה תוך חצי שנה:

Post a Comment

0 Comments